recuerdos de la E.G.B

Corria el año 76,cuando el colegio nacional Perez-Sala abria sus puertas en la Avd.Montevideo 40,convirtiendose en el principal centro escolar de Vilassar de Mar. Algunos de nosotros lo inauguramos ,otros entrasteis mas tarde,algunos no nos acompañaron en esa etapa de E.G.B por repetir algún curso y bastantes se nos añadieron curso a curso viniendo de otros lugares... Este blog es para todos nosotros ,para la promo del 82,que dejabamos el centro ese mismo verano en que se jugaba el mundial del naranjito ,España 82...para ese gpo de gente que este pasado año debiamos celebrar que habian pasado 25 años de nuestra despedida y no pudo ser y que la mayoria de nosotros este año celebraremos que pasamosa a ser...QUARENTONES...va por vosotros.

jueves, 14 de agosto de 2008

Deixar Comentaris i pensaments...

Be companys , avui es l'ultm dia que disposo de la maquina infernal per poder comunicar amb vosaltres...Fins setembre no tindreu noticies meves pero....Deixo aquest espai obert per tal aneu penjant comentaris de com van les vacances o per si teniu algun pensament idea o res a dir ...Jo el que tinc a dir es que fins d'aqui 2 setmanes que torno amb materia fresca i que espero trovar molts comentaris vostres ,una abraçada a tots.

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola nois i noies ja torno està treballant snif, snif !!! Bueno sempre em queda el blog que és un garn consol.

Anónimo dijo...

Ben retornada al bloc Nuri.

Han sigut reparadores les vacances??

Anónimo dijo...

Molt reparadores, la veritat és que he disfrutat de la meva peque i encara que no hem marxat fora, per veure com ella disfruta ja ho faig jo també, "el amor de madre" és el que té!!

Anónimo dijo...

HOOOOOOOOOOOOLA!!!!! ON SOOOOOOOOOOOOOUUU, que hi ha algú, em sembla que faig eco!!! que encara no heu tornat de vacances o esteu d'un gandul brutal, vinga, vinga, volem fotos i cosetes.

Anónimo dijo...

Hola Nuri no estas sola el que passa es que tornar a la feina costa pero ja anem tornan mica en mica.

Anónimo dijo...

Hombre enric,,, que tal!!!! i la teva esquena, recuperat ja espero...

Anónimo dijo...

recuperat a tope i a punt per noves histories al blog

Anónimo dijo...

Bea, no pateixis per les teves fotos que estem treballant en el tema ...per cert necessitare que em portis el llistat de tfns i mails, no corre pressa.
Per cert referent al comentari anonim sobre qui es Mr.Furia ,efectivament es un exconcursant(durant moltes setmanes )del programa TV un,dos,tres i no es conya, tinc el video de una actuacio i estic intentan penjarlo en el blog.

Anónimo dijo...

he de dir que per la tornada al cole tinc a punt noves entregues del personatge sorpresa i una nova cronica informativa.