recuerdos de la E.G.B

Corria el año 76,cuando el colegio nacional Perez-Sala abria sus puertas en la Avd.Montevideo 40,convirtiendose en el principal centro escolar de Vilassar de Mar. Algunos de nosotros lo inauguramos ,otros entrasteis mas tarde,algunos no nos acompañaron en esa etapa de E.G.B por repetir algún curso y bastantes se nos añadieron curso a curso viniendo de otros lugares... Este blog es para todos nosotros ,para la promo del 82,que dejabamos el centro ese mismo verano en que se jugaba el mundial del naranjito ,España 82...para ese gpo de gente que este pasado año debiamos celebrar que habian pasado 25 años de nuestra despedida y no pudo ser y que la mayoria de nosotros este año celebraremos que pasamosa a ser...QUARENTONES...va por vosotros.

viernes, 12 de septiembre de 2008

Avui fa 2 messos....



Be companys ,com passa el temps ,sembla que faci menys i ja han passat 2 messos des de que varem fer aquestes fotos.
Molts dels companys mica en mica s'han anat desconectant del blog pero d'altres sempre que poden obren la finestreta per mirar que es cou aqui adins...ho important es que mentres poguem seguirem mantenin aquest espai perque qui tingui quelcom a dir , disposi d'aquest espai i d'amics que l'escoltin.

11 comentarios:

Anónimo dijo...

be companys referent al tema de qui era Mr.Furia i com bonament ens van comentar que era ujn concursan del 1,2,3,he intentat de penjar un del programes que va concursar , pero no he estat capaç...aixi donç he optat per dirvos on podeu veure el fragment del concurs...preneu nota:
Aneu al youtube i demaneu veure un , dos ,tres, a leer esta vez...us sortran moltes actuacions , aneu a la segona pagina i bastant al finalhiha una actuacio que la presenten:Actuación del humorista Victor Carretero....
cliqueu i el concursan es Mr Furia...ja hem direu com a anat i si el reconeixeu.

Anónimo dijo...

Hola a tothom!!!

Sembla que reenganxar-se a la rutina ens ha copsat a tots una mica a l'hora de conectar-nos al blog.
Avui ha començat l'escola i que den ja pocs dies de claror, bona temperatura i platja... snif!!

Però ara bé, crec que valdria la pena esforçar-nos una miqueta tots plegats, a mantenir-nos desde aqui en contacte, ja que l'esforç que s'ha fet per part de l'ENric, en Jaume i la Bea per retrobar-nos a tots bé ho mereix de part nostra.

Ja sabem, que tots anem atrafegats, i que de vegades hi han bofetades per accedir al "ordena" de la casa... però, només 5 mm. no costa tant.


Un petonàs per a tots,

Monica

Anónimo dijo...

Hola a tots, ja tinc fotos de Roma amb el cartell de PROMO 82, quan les descarregui ja les enviaré.

Petonets

Anónimo dijo...

Les espero Nuri,ja tens el meu correu.

Anónimo dijo...

Per cert Monica ,bens amb les piles posades i carregades a tope ,per el que esveu.

Anónimo dijo...

Lo meu es motivar al personal... i el que em motiva a mi es veure que ho aconsegueixo....a això em vull dedicar... així que com decaigui l'ànim, que us agafin confessats.
No tinc temps per la negativitat i la passivitat.... m'agrada actuar i si amb això ajudo a d'altres... molt millor !!!

Un petò

Anónimo dijo...

Carai amb en Juan Carlos, no me l'imaginava capaç d'anar a un concurs... Perquè li dieu Mr. Furia?

Anónimo dijo...

ell te un blog també, si us fixeu,el teniu al costat a vinculos i es diu los-varones ...ja aviso que es divertit, freeke pero entretingut i divertit, dons be en aquell blog signem amb pseudonims , ell es Mr.Furia , jo soc Winger boy i aixi tots la penya que col.labora...us la recomano.

Anónimo dijo...

Ara ho entenc...perquè ell furia furia...

Anónimo dijo...

Hola Enric, donem el teu correu que jo no el se i també tinc fotos de Londres que hi vaig serii

Anónimo dijo...

enricgomez12@msn.com
Us torno a penjar el meu correu per si us cal.