recuerdos de la E.G.B

Corria el año 76,cuando el colegio nacional Perez-Sala abria sus puertas en la Avd.Montevideo 40,convirtiendose en el principal centro escolar de Vilassar de Mar. Algunos de nosotros lo inauguramos ,otros entrasteis mas tarde,algunos no nos acompañaron en esa etapa de E.G.B por repetir algún curso y bastantes se nos añadieron curso a curso viniendo de otros lugares... Este blog es para todos nosotros ,para la promo del 82,que dejabamos el centro ese mismo verano en que se jugaba el mundial del naranjito ,España 82...para ese gpo de gente que este pasado año debiamos celebrar que habian pasado 25 años de nuestra despedida y no pudo ser y que la mayoria de nosotros este año celebraremos que pasamosa a ser...QUARENTONES...va por vosotros.

viernes, 12 de diciembre de 2008

Com es presenten les festes de Nadal??????

Espai sudgerit per la companya Monica en el que podeu opinar i dir la vostre...El que desitgi veure una foto , que me la mandi.
Monica et toca trencar el gel.

22 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola a tothom !!!

Gràcies Enric per fer costat a aquesta proposta.
"Por la boca muere el pez"... m'ha tocat trencar el gel sobre un tema que he proposat i del que no en sóc la més "devota".,,, ja veieu!!
Sincerament per a mi el Nadal va deixar de ser un moment especial fa molts anys, malgrat que els nens sempre et fan il.lusionar una altra vegada. Però realment el que a mi m'agradaria és ficar el cap dins un forat com els estrussos, i no sortir-ne fins el dia 9 de Gener!! jajajaj
Malgrat això vull donar-li la volta al mal rotllo d'aquests dies , així que us animo tan als que espereu aquestes dates amb il.lusió com als altres estrussos, a parlar-ne per passar-ho millor entre tots.

Molts petons
Monica

Anónimo dijo...

Monica , tinc que dir que estic com tu ,festes de gastar molt,i que jo practicament no celebro tot i que entenc que per a la majoria , son dies d'estar en familia i fer molts regals...tot i aixi a mi també m'agradaria passarles el mes rapid posible i encarar un nou any ,a veure si es millor que aquest.

Anónimo dijo...

Benvingut al meu club d'estrussos Enric !!!

Anónimo dijo...

Be a mi m'agraden perquè tinc unes minis vacances que abans on treballava no tenia. Ara bé no se si es perquè soc el tercer en parlar a mi tampoc m'agraden massa aquestes festes, tret d'estar amb la família i ja esta.

Per qui gaudeixi de tot això ¡¡¡BON NADAL I BON ANY!!!

Anónimo dijo...

La veritat és que és una festa més per nens, us enrecordeu del Especial vacaiones que feian per la tele? sempre feien pelis de dibujos,però bueno a mi encara m'agraden i més desde que tinc la nena.
Em de ser tots una mica nens!!!
BON NADAL I BON ANY CUARENTONES

Anónimo dijo...

Jooooo que l'any que ve son 41 uffffff, però el portem be no!

Anónimo dijo...

Jordi,, que tu ets més petit que jo... Qui seran els primers en fer els 20+21 ???
Entre Gener i Febrer que jo recordiiii... JO !! jajaja, el Churko, la Mercè Riera, la Maite Vinyals,,, i no en sé més !!
Perquè no ens fem un calendari de les nostres dates? Seria divertit tenir un espai on felicitar-nos !!!
Queda dit!!

Jo també us desitjo un Bon Nadal i sobre tot un estable 2009, perque amb els temps que corren, més val desitjar-nos que mantinguem la feina.
Un petó per a tothom.

Anónimo dijo...

Per cert !! ja m'oblidava !!!
pel que teniu nens petits que encara no saben qui són els REis,
aneu a www.navidadesorprendentes.com i mireu la pàgina. Es per fer una felicitació als nens de "veritat" de part del Pare Noel o els Reis.... és una passada... llàstima que pels meus ja no cola!!
Ja direu algo! adéu

Anónimo dijo...

Je, je si Mònica tu vas abans, jo soc del Setembre, del 3 per ser mes concret.

Maria dijo...

Bon Nadal a tothom!!

Jopeta que a mi me queda muy poco pa los 41...como pasa de rápido esto!!...Mi cumple es en febrero, el 9......buahhhhh...buahhhh...

Desde hace años, las Navidades son una contradicción de sensaciones y sentimientos para mí, por un lado, todavía siento la magia y la alegría, pero por otro se me hacen muy tristes, casi insoportables. Siguiendo en mi linea, me voy de un extremo al otro y en este caso, me cuesta equilibrar la balanza...en fin...resumiendo:
Otra avestruz al club!!

Carlos Balsalobre dijo...

Hola a tothom, ahir vaig fer 40, potser soc el peque del grup!!! No va ser tan dur. De fet un dia normal de feina. Això si, avui i demà penso celebrar-ho.
Res només vull desitjar unes Bones Festes a tots. A mi els Nadals ni em fan feliç ni m’entristeixen: una sobredosi de família i menjar.
Bon Nadal i molt Feliç Any 2009.

Anónimo dijo...

Felicidades Carlos !!!! pues nada eso del "peque" ejem... nos sacabas a todos palmos,, jajajaaj... bueno guapo, que lo disfrutes y pégate un bailoteo a mi salut, que nos lo pasamos muy bien bailando la última vez.
AAAhhh y a ver si te dejas caer más por aqui que nos hemos quedado sólo 4 gatos y necesitamos carne frescaaaaa...

Maria.. yo soy del 11 de Febrero... jajajaj... eres más vieja que yooooooo.... juasjuasjuas!!!... nada chica... Acuarios al poder, porque todos los que nombré también lo son.
Un besote

Anónimo dijo...

I a sobre no m'ha tocat la loteria, és dir que cuarentona i igual de pobre!!!

Anónimo dijo...

He de dir que també soc una mica estruç, però intento deixar-me portar pels dos homes que tinc a casa i disfrutar dels nadals. Tot i així, sóc una mica com la María. Pujades i baixades.
Us he de dir, que jo sóc del 31 de gener... la abuela???
Mònica, m'ha sorprès la memoria que tens!!!

Bones festes a tots

Anónimo dijo...

Hola de nou a tothom !!1
Mercè, benvinguda al club... i de memòria no massa, però no sé perquè en les dates d'aniversari... em sorprenc a mateixa.

Bé després d'una setmana de viure, dormir, menjar i treballar en el meu despatx particular, he conseguit sortir de la cuina finalment, però només per uns minuts dons estic preparant el sopar de cap d'any i la clausura em tornarà a obligar a això... a clausurar-me al meu despatx particular!!
Solsament desitjar-vos a tots un bon any... però com que m'agrada ser transgressora....
Us desitjo un 2009 plè d' humor, sex & rock &roll !!!... si... crec que em quedo amb això, vist el que ens espera!!
Molta sort per a tothom i que "la fuerza os acompañe".

Monica

Anónimo dijo...

La nit de reis vaig veure a l'Enric i em va comentar que feia una temporadeta que no seguia amb el blog perque li han robat l'ordinador, és el colmo a la propia poli ja els hi roban també, ja no hi ha respecte!!!!

BON ANY!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Tothom sóm vulnerables... hasta la poli.. pobre Enric. Res noi !!1, espero que al menys puguis agafar-los !!!...
Ànims !!
Un petó

Anónimo dijo...

hola a todos y feliz 2009

Anónimo dijo...

a mi personalmente estas fiestas si ke me gustan por ver las caras de ilusion de los mas pekes mi familia y yo nos reunimos todos en una casa rural en total somos casi una treintena ,es toda una odisea la convivencia es como gran hermano,unas veces reimos y de vez en cuando alguna diferencia ,pero merece la pena ,este año hemos creado un grupo musical para amenizar la fiesta,cuando tenga las fotos ya las colgare,orr cierto mi 4y.... es el 27 de mayo

Anónimo dijo...

Hola Martina, feliz año a ti también.
Deberíamos hacer un calendario de fechas de cumples para "hacernos la puñeta" cuando cumplamos... jejejeje... un beso

Anónimo dijo...

Ja soc aquiiiiiii, acaben de portarme el nou ordenador i acabo d'entrar rapidament, m'he de posara al dia, efectivament m'han entrat aquestes festes 3 vegades al gimnas i es clar...m'han desplumat,enfin que hi fotarem.
El pitjor es que en el ordinador tenia totes les fotos de tota la meva vida (era moderna)i tot el material de la promo....i no tenia copia,em volia morir

Anónimo dijo...

Hola Enric !!
Això si que es una p....., mai ens enrecordem de fer les copies de seguretat (jo la primera)i quan passen aquestes coses t'estiraries dels cabells... benvingut de nou!