recuerdos de la E.G.B

Corria el año 76,cuando el colegio nacional Perez-Sala abria sus puertas en la Avd.Montevideo 40,convirtiendose en el principal centro escolar de Vilassar de Mar. Algunos de nosotros lo inauguramos ,otros entrasteis mas tarde,algunos no nos acompañaron en esa etapa de E.G.B por repetir algún curso y bastantes se nos añadieron curso a curso viniendo de otros lugares... Este blog es para todos nosotros ,para la promo del 82,que dejabamos el centro ese mismo verano en que se jugaba el mundial del naranjito ,España 82...para ese gpo de gente que este pasado año debiamos celebrar que habian pasado 25 años de nuestra despedida y no pudo ser y que la mayoria de nosotros este año celebraremos que pasamosa a ser...QUARENTONES...va por vosotros.

jueves, 8 de enero de 2009

Benvinguts al segon any de noticies promo 82.

que tinguem tots un bon 2009 i que ens poguem seguir contactan en aquest ,el nostre racó.

30 comentarios:

Anónimo dijo...

On esteu ?
Que ja no es festa !!!

Anónimo dijo...

Quina raó que tens, ja no és festa buaaaaaaaa!!!!! ahir van dir que quedaven 80 dies per setmana santa.
Jo no sé si aguantaré....

Anónimo dijo...

Alguns de nosaltres em seguit conectats al blog durant les festes... i els demés???

Anónimo dijo...

la de dalt sóc jo

Anónimo dijo...

Hola una altra vegada !!

Avui he tingut una mica de temps lliure... i he sofert dues aparicions...

1) Matia Bazar: cançó- Sólo tú
2) Inno D'anggió (en Masferrer era fan!! ).... cançó - qué idea !!

Si ho mireu al youtube....´fa gràcia quan ho trobes... quan contes els anys... no fa p... !! gràcia...

Però bé sóm el que sóm... i sóm la promo 82 !!! no???

Us animo a buscar-ho, gaudir-ho,,, i després que us mireu al mirall... bona teràpia, perque sincerament, estem tots de molt bon veure !!!!!!

Petons

Anónimo dijo...

Hola Monica,
jo prefereixo el "solo tu" de la Rita Pavone.

Anónimo dijo...

Nois sento tenir abandonat el blog ,pero porto 2 setmanes de descans ,vaig agafar la passa aquesta de la grip(soposso que la nit de la rua de reis...quin fred vaig passar amb la moto),i se m'ha compliocat amb una bronquitis xunga ...diu el metge que rozando una neumonia...enfin..antibiotic i anar descansan.

Anónimo dijo...

Ànims ENric !! jo sé bé el que és això... prent-ho amb calma i cuida't 1!!
Hi ha una infusió que és miracolosa... flors d'eucaliptus, farigola y llimona (amb pell i tallada) . Tot bullit 5 minuts. Aquesta infusió t'ho treu tot amb 2 dies !!. Ai´xò si , has d'anar prenent de 5 a 6 gotets al dia, amb una mica de mel. Però va de conya. Un petó i paciencia

Anónimo dijo...

bé,no us ho creureu...m'han entrat aquest cap de setmana...per cuarta vegada aquest mes i s'han endut l'ordenador que fa 10 dies acabava de comprar, es a dir novament penjat i amb un portatil que m'han deixat....aixó es el principi de la crissi?

Anónimo dijo...

Per cert , que segueixo de baixa amb la bronquitis , pero ja en fase de recuperació,per dilluns proxim ja estaré en condicions de apatrullar la ciudad...espero,ja estic fart.

Anónimo dijo...

Enric no aixó és una mala sort de la .... no és normal aquests cacos estàn esperant que et compris un ordinador per entrar. Jo de tú em compraría un portátil i amunt i avall amb ell. Per la bronquitis a la meva filla el que més bé li va és anar al fisoterapeuta respiratori, et fa fer uns exercicis que et fan expectorar molt i es curar sense tenir que pendre durant tans dies tans medicaments. En al veral de l'Ocata hi ha un prova-ho.

Maria dijo...

Hola Enric, vaya tela con los chorizos...sí sí, yo diría que estamos empezando a notar los efectos de la crisis, en Premiá hay un grupo de estafadores que se dedican a pasar por las casas diciendo que son de la compañía del agua, así que mucho cuidadito con abrir la puerta...
Espero que te mejores pronto.
Un beso a todos!!

Anónimo dijo...

On sou tots????
Enric ara t'han secuestrat a tú també els lladres o que?

Faig eeeeeeecooooooo!!!!

No us habrà tocat la loteria i no teniu cobertura sota la palmera?

Anónimo dijo...

Nuri, ja fa dies que no hi ha ningu.
Estem sols ???

Anónimo dijo...

Hola?

Anónimo dijo...

Hola Merçè, ja en som tres, bieeeeen! la cosa s'anima.Com va tot? fa dies que no et veig per el poble.

Anónimo dijo...

Tot com sempre Nuri, sense novetats per explicar i que duri!!

I tu? I la teva nena? Com es diu que no m'en recordo? Sóc un desastre.

Anónimo dijo...

es diu Ariadna i ara al Març ja fa tres anys, em supera em posaré a la llista d'espera de la supernany.

Anónimo dijo...

T'entenc. Pensa que a mida que es van fent grans es van moderant.

Quan et superi (que dius tu), pensa que l'adult ets tu, i que ella es la criatura i que com a adult l'has de poder enredar i donar la volta a situacions en que la "mataries".

Que hi hagi sort!!

Anónimo dijo...

Ei, gent! podriem enviar fotos de carnestoltes, bueno es clar si és que queda algú per aqui!

Anónimo dijo...

Hola a tothom !!!
Ja veig que hee estat soletes...
Enric, electrocuta les finestres i portes, a veure si es queden tiesos aquesta gent... és una passada !!! aqui a Torredembarra, estan entrant continuament a les cases... i amb gent dormint.. això no mola gens !!
Nuri jo ho sento, però per Carnestoltes no em disfresso ... es algo que no m'agradat mai (ooooohh)... però espero veure la teva foto (jajajaj).

Un petonet per a tothom
Monica

Anónimo dijo...

No jo tampoc, però enviaré de la peque! encara que cada any quan veig la rua sempre dic que l'any que bé m'apunto i no ho faig mai, s'ho passant mooooolt bé!!

Anónimo dijo...

Ei penya !!!!

Desde la comarca del Tarragonés us faig saber que desde Gener és típic fer calçotades... (ja sé que no descobreixo res de nou)....

Ho dic per veure si hi ha concens hi s'organitza alguna cosa amb les families. Jo estic disposada a liar-la !!!!!1....
què dieu?????

Jo faig la salsa !!! (que em surt boníssssssssssiiiiiimaaaaa )

Ja direu alguna cosa, però no espereu massa que els calçots s'acaben !!!!!
Petons !!!
Monica

Anónimo dijo...

Ahir vaig estar a l'escola Perez Sala, a la jornada de portes obertes, va ser divertit. El que no recordava era que la clase on vaig estar a vuité fos tan gran.

Anónimo dijo...

EIIII Penya estic viu..per ara, estic molt embolicat ,ente els xoriços ,la feina i el gim ,no paro...Be us poso al dia , al final varen ser 5 els robatoris, (dos ordinadors , dos impresores ,un dvd,dos pantalles , el telefon , els diners....pero...finalment ,el fill de p....ha caigut, he de dir que a costat pero el varem enxampar, va tenir que anar amb l'advocat a declarar als Mossos i va cantar.

Anónimo dijo...

resultat,que he recuperat el primer ordinador(on tenia totes,totes les fotos de la promo),una pantalla,el telefon i una impresora(la meitat de coses escatxarrades),pero les fotos les he recuperat.

Anónimo dijo...

Esta poli si que vale!!!!!

Anónimo dijo...

A veure si aprenen aquests mossos de l'urbana !!!..... m'alegro molt per a tu ENric... i gràcies per la feinada que has fet publicant totes les fotos...
Un petonàs
Monica

lucia dijo...

hola a todos los de la promo ,les mando abrazos y besos y aunque de vez en cuando me puedo conectar lo primero que hago es ver el blog.Todos se ven majisimos y espero algun dia poder volver a verlos.Gracias por las fotos asi me imagino que estuve ahi.

Anónimo dijo...

Hombre Lucia !!!...

Espero que veas este mensaje. Escríbeme a malabastrog@hotmail.com, porque la última dirección que tienes ya no és operativa.
Un abrazo
Monica