recuerdos de la E.G.B

Corria el año 76,cuando el colegio nacional Perez-Sala abria sus puertas en la Avd.Montevideo 40,convirtiendose en el principal centro escolar de Vilassar de Mar. Algunos de nosotros lo inauguramos ,otros entrasteis mas tarde,algunos no nos acompañaron en esa etapa de E.G.B por repetir algún curso y bastantes se nos añadieron curso a curso viniendo de otros lugares... Este blog es para todos nosotros ,para la promo del 82,que dejabamos el centro ese mismo verano en que se jugaba el mundial del naranjito ,España 82...para ese gpo de gente que este pasado año debiamos celebrar que habian pasado 25 años de nuestra despedida y no pudo ser y que la mayoria de nosotros este año celebraremos que pasamosa a ser...QUARENTONES...va por vosotros.

miércoles, 28 de mayo de 2008

siete preguntas a ...9


1ª)quins records tens de la etapa de la E.G.B.
Principalment recordo les estones de pati ,també que en aquella epoca es feia mes esport,recordo jugar amb l'equip de basquet del cole i fer partits amb altres centres ,en entrenaba en Jos Petit,tambe amb el cole competir en atletisme entrenats pel Florenci ijugar les 24 hores de Watrepolo a Premia...es a dir que tot i tenir poca edat tenies posibilitat de fer molt d'eport...cosa que ara no passa.

2ª)Mantens contacteamb antics companys?
Si o si no no habria pogut fer les entrevistes.

3ª)Recordes algun profe com a bó? i com a dolent?
Com a bo en Primitivo,en Viñas i no tant en Vega.

4ª)Qi fa temps que no has vist i voldries tornar a veure?
La Monica Guiriguet es poder qui fa mes que no he vist, també l'Angel Lemos els demés practicament els he anat veient.

5ª)Resumeix breument la teva vida.
casat 2 vegades,dos fills de 13 i 8 anys, porto 20 anys va la policia de Vilassar i curiosament soc el poli assignat a l'escola Perez-Sala on dono classes d'educació viaria, a part tinc un Gimnàs junt la meva dona a Calella.

6ª)Quins hobies tens o que es el que t'agrada fer.
Sortir amb moto el dia que puc, m'encanta la platja i em xioflen els piercings i els tatuatges.

7ª)Si es fa una trovada t'apuntes ?
es fara, estic segur que aquest any la podem organitzargracies a la colaboració de la Bea i en Jaume ..ens veiem en pocs dies fins aviat .
P.D Saludos desde Vilassar a MEXICO.

19 comentarios:

Anónimo dijo...

joder que bueno esta el poli.....
ummmmmmmmmmm

Anónimo dijo...

Muy bien tio!!! Ha quedado genial la entrevista y me he reido mucho esta mañana viendo como preparábais el tema de la comida con la Bea en la Escola del Mar.
Pd: Le estoy cogiendo cariño a ese profe llamado Primitivo...joder...debería ser tope de bueno ¿no?

Anónimo dijo...

Hola Enric, sóc Mercè Riera. Faré el que pogui per fer córrer la veu de lo del sopar. Per cert, a veure si saludes, si si ... ja m'han dit que ets molt tímid, però no entenc que després de veure els records que guardes de la nostra infancia i de que m'ensenyessis totes aquelles fotos, després et facis el boig pel carrer i no saludis.

Anónimo dijo...

Holaa Enric creo que todos estamos muy diferentes cuando vaya algun dia a vilassar no los voy a reconocer pues como te dije ya estamos muy cambiados,pero si espero algun dia volver a verlos a todos,escribanme para saber de todos ustedes ...Bea acuerdate de mi...besos y abrazos desde Mexico para todos.

Anónimo dijo...

Bueno el Jaume borotau y el Nin estan casi iguales...

Anónimo dijo...

Hola a tothom!!! Jo no m'ho perdré per res del món... i gràcies pels esforços que heu fet perque pugui venir. Agraeixo que tinguis ganes de veure'm (sóc la mònica)... jo, si et trobés pel carrer segur que no et saludaria perque estàs irreconeixible !!!!... (jajajajaja) amb lo primet que estàves... !!!!!, bé, estic molt contenta de venir el dia 12. Allà estaré.
Fins aviat,
Monica

Anónimo dijo...

Mensaje para Lucia: he intentado escribirte al mail que dejaste pero me lo devuelve... espero que veas este escrito y me puedas informar si tienes otro para poder estar en contacto.
Un beso muy grande,

Monica

Anónimo dijo...

Hola Enric:

He detectat que manca un antic company: el YAGO CANO (SANTIAGO), t'enrecordes....? la seva mare era noruega... anava al grup A.
A veure si el pots afejir a la llista...després n'hi havia un altre el MARC GARDNER,,, era mig anglès, però d'aquest no recordo si va acabar amb nosaltres... la darrera informació que vaig tenir d'ell va ser que s'havia allistat a l'armada britànica... no sé que deu haver sigut d'ell. En fi, que corri la veu!!!
Una abraçada,
Monica

Anónimo dijo...

Hola monica ¡puede ser que por la emocion lo haya escrito mal,pero aqui lo escribo de nuevo,un fuerte abrazo y espero tu correo.lucia_ags@hotmail.com

Anónimo dijo...

al cano el tenim localitzat ,he de dir que el llistat que vaig penjar es el facilitat per l'escola (pot ser que sigui errada meva )si va acabar el vuite curs ha de sortir a la llista n'ho repassare...de totes maneres hi ha companys que potser venen i es van quedar pel cami(repetidors)tals com la Martina Negrete, la Pilar i en Xavi Llanssana, en Jordi Simó...

Anónimo dijo...

Algú recorda la Rosario (no sé el cognom). No va acabar amb nosaltres perquè va anar a viure a León, però recordo que era molt simpàtica.
A 2º ó 3º teniem un profe que és deia Antonio que era un tros de pà i tots li preniem el pèl. Ningú el recorda?

Anónimo dijo...

No recordo la Lucía. Algú em podría dir el cognom (no és a la llista) o alguna cosa que em faci recordar-la?

Anónimo dijo...

Lucia diaz garcia, cosina d'en Jorge garcia perez.

Anónimo dijo...

Muchos no se acordaran de mi porque yo no acabe con ustedes solo curse 5o y 6o año, en el verano de 1981 me regrese a MEXICO.Si no me falla la memoria tambien habia un chico que se llamaba Francisco Astier que llego en 6o,si alguien me lo puede confirmar o a lo mejor estoy confundida.Yo tambien me acuerdo mucho del Cano era muy simpatico siempre nos hacia reir mucho.

Anónimo dijo...

Eiiii!!! nric, la Nuri Cantariño ha fet un disseny per aquest dia... però ni ella no jo sabem com adjuntar-lo aqui. Potser ens puguis donar alguna adressa per que te'l envïi..... la meva adressa hotmail. malabastrog@hotmail.com

Si et vols posar en contacte amb mi, millor en aquesta que en la meva privada.
Petons,

Monica

Anónimo dijo...

monica ,el mateix dia que vaig llegir la teva nota ,vaig enviarte la meva dreça i no yhe rebut res .

Anónimo dijo...

Hola Enric, soc la Nuri, si vols passem l'adreça a mi i t'envia el dibuix!!! per cert la setmana que ve faré l'ingrés.
ncantarino@tecaprintiberica.com

Anónimo dijo...

Ostres Enric , vaig a veure si t'ho envio ara.... et vaig contestar el teu mail... el vas rebre???
Feia dies que no em conectava.

Slt
monica

Anónimo dijo...

Ho sento Enric encara no he pogut fer l'ingrés, el meu horari de feina no coincideix amb el de la Caixa, demà dia 1 tinc que anar els bancs i faré l'ingrés, sento no haver-ho fet abans

Nuri Cantariño