recuerdos de la E.G.B

Corria el año 76,cuando el colegio nacional Perez-Sala abria sus puertas en la Avd.Montevideo 40,convirtiendose en el principal centro escolar de Vilassar de Mar. Algunos de nosotros lo inauguramos ,otros entrasteis mas tarde,algunos no nos acompañaron en esa etapa de E.G.B por repetir algún curso y bastantes se nos añadieron curso a curso viniendo de otros lugares... Este blog es para todos nosotros ,para la promo del 82,que dejabamos el centro ese mismo verano en que se jugaba el mundial del naranjito ,España 82...para ese gpo de gente que este pasado año debiamos celebrar que habian pasado 25 años de nuestra despedida y no pudo ser y que la mayoria de nosotros este año celebraremos que pasamosa a ser...QUARENTONES...va por vosotros.

jueves, 17 de julio de 2008

Buzon de sugerencias.

En aquest apartat podeu deixar els vostres sutgeriments...i nosaltres ens els estudiarem, aneu, aneu aportant idees.

36 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola a tots:
Ja que sembla que sóc la que té més temps ara mateix per estar voltant per aqui cada dia (s'acabarà aviat, però), se m'ha acudit una idea: ja que el motiu de la construcció del blog és el nostre 40 aniversari, perqué no es crea una secció amb les fotos de la celebració del nostre "cumpleaños feliz"???
Ja que és una aconteixement que tothom celebra "a lo grande", dons ensenyem-ho als demés!!!!,,, a veure qui la ha feta o farà més grossa!!!!

Què hi dieu?????

Anónimo dijo...

Una altre!!! (ja que disposo de temps i el coco no para).....

Més o menys els que vam asistir a la trovada tenim fills ( a excepcions, els quals ens poden fer una valuosa aportació als que patim preguntes de difícil resposta).

Això m'ha motivat a plantejar el següent, després d'una consulta que li vaig fer al Carlos Barlasobre i que em va motivar molt(que no ve al càs.... bueno.... sobre les mates dels meus fills... serè honesta): no és una innovació meva perque la podem trobar en diferents àmbits de comunicació (TV, ràdio, etc)... però ja que ens coneixem entre nosaltres... o ens coneixíem quan erem nens.... què tal fer una secció de preguntes difícils i compromeses que ens han fet els nostres fills, perque les responguem nosaltres desde el nostre punt de vista més infantil o adult??? .. és a dir.... perquè no fem una secció que ens permeti DIVERTIR-NOS amb la nostra experiència de pares PER COMPARTIR-LA amb un bon sentit de l'humor??
I els que no han sigut pares.... perquè no ens ajuden desde la seva prespectiva de "tiets adoptats", a donar una millor visió a preguntes que de vegades ens deixen KOS??....

Riure amb els nostres nens, seria una bona manera de riure tots juns una altre vegada.... què penseu???

Plantejar preguntes setmanals i oferir respostes desde diferents tipus de vista, podria ser molt divertit, satisfactori, atrevit, disbauxador i desinhibidor... perque quedaria entre nosaltres.

Què penseu???

Petons per a tothom

PD: jo en tinc unes quantes per dir perque tinc un Jaimito a casa que no me'l acabo!!!!

Anónimo dijo...

Be Monica ,gràcies per pendre la iniciativa amb les propostes i aqui queden per a ser opinades, si les accepten o las refusen.

Anónimo dijo...

La de les fotos dels cumples està guai!! l'altre la meva peque encara no fa preguntes compromeses ès massa petita, tot arribarà.

Nuri

Anónimo dijo...

Per cert que l'organització tenim una proposta interesant....
Varem pensar que el sopar oficial de retrovada ha de ser en dates especials i en aquest cas va ser pels nostres 40 anys .Despres varem pensar que una propera trovada oficial, en aquest cas la segona, seria per conmemora els 30 anys de deixar l'escola ,fet que succeira en el 2012.
Dons be la proposta es:
Es pot fer una trovada no oficial cada any en la mateixa data ,amb el fi de que ,qui vulgui pot retrovarse amb la gent, es a dir no es obligatoria, pero qui tingui ganes de quedar , ja te l'excusa.
I en la trovada fer una activitat, nosaltres hem pensat, per exemple:
primer any...caminada Vilassar -burriach
segon any...pedalada, Vilassar-vila olimpica.
tercer any...volei a la platja i paella.
tot aix'o , qui vulgui amb els fills.
Be , com os deia son idees i propostes.

Anónimo dijo...

A mi em sembla molt way lo de la excusa per trobar-nos cada any,caminada, vale... paella i volei també, pero la pedalada.... això és pa machos entrenaos, jo no tinc ni biciiiiiii..... us esperaré a dalt amb el gocaillo.

Ja sabeu qui arribarà fresc com una rosa no? En Jaume, que pel que em va dir és matxaca molt amb a bici...

Anónimo dijo...

Hola de nou !!

Haig de reconéixer que estaria molt bé una trobada anual.... el meu mal es que la meva família i jo ( a part del meu nen) no sóm gaire esportistes tot i que ho vàrem ser fa molts anys.
Jo m'apunto a la caminada i al volei, encara que no sé quan de temps duraria al partit, perque ni me'n recordo de les regles i el fumar em limita molt,,, tot i que he baixat moltíssim la dosi... ejem!!... caminar fins a la fi del món!!! , però pedalar fins a la vil.la Olímpica (Barcelona?????)... no em veig capaç, ja que cada vegada que agafo la bici amb el meu fill per donar un tomb, acabo amb un mal horrorós en els meus atributs, degut al "sillín" de la bici. Jo m'apunto a ser una de les/els cuneres/ers per fer la paella.... i organitzar el "jalo"...
Plantejo una altre.... que tal un dia de Gimcama amb fills, parelles i costellada??
Petons

Anónimo dijo...

A veure...que ho nostre eren propostes i que no son definitives...es mes jo no crec que recordi anar en bici, encara que tot es ficar-si, pero saccepten propostes.
La idea es que un cop al any a qui li vingui de gust, sapiga on trovarse amb els companys i el que no vulgui o no pugui ...no passa res.

Anónimo dijo...

Seria bó que participés més gent d'aquestes propostes i que n'oferíssin de noves... sóm molts caps per pensar algo en el que ens hi trobem tots a gust de fer... jo m'apunto al que sigui!!! i si s'ha de pedalar... dons bueno!!
Crec en aquesta proposta anual... tant em fa com l'haguem de fer!!!
Petonets

Anónimo dijo...

Be jo proposo quelcom millor, com anar a un restaurant amb piscina i poder prendre unes cervesa i deixar-se de suar per anar a dinar, ja suem pro cada dia je, je.

Aquí no fa falta esta en forma, només disposat anar.

Anónimo dijo...

hola,em dic Merce Sanmiguel i soc companya de feina de la Martina Negrete.l'altre dia parlant em va comentar lo del sopar i em va donar l'adreça per que ho mires.em va fer molta gracia per que encara que jo soc de la promo84,al ser de Vilassar a molts us conec i molts he anat al cole amb els vostres germans.tambe vull animar a la meva quinta a organitzar algo,ja que vam fer un sopar pero al menys fa 15 anys.a la Bea no la conec personalment pero aquest any ha sigut profe de angles de la meva filla i a tota hora en parla.Em va fer molta ilusio veure a la Monica Guiriguet ja que jo anava amb la Marta i desde que va marxar no he sabut res mes.m'agradaria si la Monica me'n pogues dir algo.be,jo seguire conectacme per que em diverteixen els comentaris.heu tingut molt bona idea.

Anónimo dijo...

Primer de tot donar la benvinguda a aquesta nova amiga , la Merce, en segon lloc dir que...Jordi , la teva proposta queda en el llistat de idees i tinc que dir que el tema birra i panching , a mes d'un li fara gracia.

Anónimo dijo...

He de confesar que me da verguenza observar que NADIE propone un encuentro en la biblioteca para leer y estudiar

Anónimo dijo...

toda propuesta se tendra en cuenta, incluso esta....noooo ,es broma, esta no la tendremos nada,nada en cuenta.

Anónimo dijo...

Bé, em sembla bé lo de trovar-se cada any, i més jo que em vaig quedar amb les ganes de venir al sopar. Així no hauré d'esperar al 2.012. Però no podem fer trovades més tranquiles? Jo diria que sé d'on han sortit les idees... tant d'esport i suar...
Estic contenta perquè hi ha hagut una persona que s'ha preocupat de localitzar-me perquè em va trovar a faltar. Sempre hi ha bona gent i bons records.
Per cert, tot i mirant la foto de la Lucía, segueixo sense recordar-la i molts dels que sortiu a les fotos no sé qui sou.

Anónimo dijo...

Primitivo escriu al blog?és broma no?????

Anónimo dijo...

Heu interpretat malament el concepte d'alguna idea. Son exemples i prou, com la d'en Primitivo.(les primeres no son meves pero l'ultima si)

Anónimo dijo...

Tu crees, Teresa ?

Anónimo dijo...

hola a todos estoy con teresa lo del primi es una broma de algun cachondo/a no puede ser cierta esta pesadilla

Anónimo dijo...

Mentres no escrigui el Vega estem salvats!!!!!!!!

Nuri

Anónimo dijo...

Ostres, dos dies sense escriure i ja estic perduda!!!!

Merçè Riera, jo me'n recordo de tu perfectament i em va extranyar que no vinguéssis!!!!!,,,, pensava que no faltaries deprés d'haver escrit al blog, però m'imagino que de vegades els compromisos familiars lliguen.... de totes manes espero veure't la propera vegada.
Merçè Sanmiquel, em sona molt el teu nom.... moltíssim però no et visualitzo,,, ho sento. La Marta està bé, té un nen de 7 anys i viu a Barcelona. Jo no tinc contacte directe amb ella perque ... la familia de vegades és difícil de gestionar.... però està bé. Tan de bó et pugui fer arribar el seu contacte a través del nostre germà. El meu mail està disponible en un dels meus missatges publicats(però no sé de quin tema). Si em vols fer arribar la teva adressa, probaré de fer-li arribar mirjançant el nostre germà. Un petó bonica!!!

El catxondo que escriu en nom del Primi,,, ja li val!!!!
Per a mi va ser un bon professor, cosa que vaig descobrir el dia del sopar que no ho va ser per altres classes.... ja vàrem patir en aquella època prou maltracte psicològic,,, si us plau, intentem no oblir velles ferides!!!!!....

Un petonàs per a tothom ( que s'animi més gent a escriure!!!)
Monica

Anónimo dijo...

Missatge pel Jordi Agulló:

Jordi, te'n recordes de la conversa que vàrem tenir referent a la meva nova activitat laboral????,,,, acabo de consolidar el meu quart client!!!! yupiiiiiiiiiiiiiiiiii.... això té èxit en la no reconeguda comarca del Baix Gaià!!!!!
Un petò per a tu, Monica

Anónimo dijo...

Be ,com veureu, encara que no publiqui entrades noves..basicament per dos motius, manca de material i per tenir una lesió cervical forta que em te retirat de la circulació temporalment...es a dir que aquests dies faig el que puc , peró insisteixo,envieu-me fotos.
per cert observo que en tema musica guanya el pop(Monica soposo que el vot heavy es teu).

Anónimo dijo...

Hola Mònica, molt bé! i vaig pensar molt amb tot allò que varem parlar i reconec que tens molta empenta. Era de imagina, feia dies que no connectaves, estaries molt enfeinada. Tots es començar no!

Me'n alegro molt

Una abraçada

Anónimo dijo...

Esperem que milloris rapidament Enric.
Has de recollir un cd i varies fotos que m'han portat.

Anónimo dijo...

Un petonet Enric, cuidat.

Anónimo dijo...

que et milloris Enric!!
per cert, no trobo la adreça on s'han d'enviar les fotos, soc un@ altre analfabet digital.

Enric, si em llegeixes, publica en aquest fil la adreça, ok?

Signat: anònim (si no m'endevinareu les fotos, que hi ha molta gent escanejant el blog!!)

Anónimo dijo...

hola Monica, soc altre cop la Merce Sanmiguel, he mira't a veure si veia el teu correo personal,pero no le sabut veure.que contenta estic que la Marte estigui be, ja que desde que vau marxar no n'habia sabut res mes,jo anava sempre amb l'Anna Verges,que potser et sonara mes,pero si habia vingut bastan a casa vostra,inclus m'enrecordo de la creperia que van posar al costat de l'Atlantida que la Marta hi treballava, era vostre? be et poso el meu correo per si tens manera de ferli arribar i es vol posar en contacte en mi.es sanmiguel1970@hotmail.com.gracies i un peto.
enric millora't.Bea que et vagi molt be.

Anónimo dijo...

Hola Merç+e:
Bé... la que traballava a la creperi era jo!!!!.... els caps de setmana desde els 11 anys.
No era nostre... era d'una amisc dels meus pares.

Si que me'n recordo del nom de l'Ana Vergés... però tampoc la visualitzo.

Sento no poder-te donar informació que et conecti amb la meva germana, però no tinc relació amb ella.... no sé si t'ho vaig dir.... però no fà res... en quan pugui, contactaré amb el nostre germà i li donaré el teu contacte per que el tinguis. Només et demano discreció en quan el que t'he explicat d'ella i el que saps de mi a tra´vés d'aquest blog.

Estic totalment apartada d'ella i vull seguir mantenint-me així.

Espero que trobis aqui una bona companyia i un bon referent per mantenir en questió de relacions.
Et desitjo el millor,

Una abraçada molt forta,

Monica

Anónimo dijo...

Enric CUIDA'T TIO.... que el meu marit va tenir una lesió lumbar i va estar 4 mesos sense vellugar!!!!!
L'esquena s'ha de cuidar molt i els que hem crescut molt sóm més sensibles a desenvolupar problèmes de columna.
Tranquil.litat, bons i sans aliment i paciència!!!!!

Et desitjo totqa la salut del mon i ara que tens temps.... dóna-li canya al blog!!!!

Un petonàs per a tu (i un altre de més gros per a la teva dona que és la que t'ha d'aguantar!!!! )

Monica

Anónimo dijo...

Gracies pel soport ,estic a l'espera de diagnostic dons he d'anar a un trauma ja que aixo hem comença a preocupar,pero com veieu vaig fent feina al blog.
anonim aqui va el meu correu:
enricgomez12@msn.com

sergio dijo...

Aquí va el meu suggeriment:
Els que no vam venir al sopar som "personatges sorpresa" però aviat tots ens coneixereu per les fotos, però els que vàreu anar sou "sorpresa" pels altres, perquè no posar una foto actual de cadascú per tal de que ens reconeixem si ens creuem pel carrer?

Anónimo dijo...

Tens rao, els problema es que els que no van anar al sopar ,son pocs els que deuen seguir el blog, de totes formes ja vaig penjant les foto del sopar i alli pots anar esbrinan qui es qui.

Anónimo dijo...

Hola a tothom !!!!1

que esteu tots de vacances ????

quina sort!!!

Veig que el blog està molt parat desde fa uns dies... si ja sé, vacances, olimpiades, feina (els qui treballem), però no podem deixar que això s'aturi !!!

L'administrador del bolg encara no ens ha dit el diagnòstic, tampoc sabem res de la "sorpresa" que ens preparàveu els organitzadors del blog i la reunió... i començo a no dormir bé pensant en què serà tot plegat!!!
Espero saber de tots vosaltres aviat.

Una abraçada molt gran per a tots,
Monica

Anónimo dijo...

monica , ho sento pero al estar de baixa no ens hem pogut reunir ,intentare arrancar aquesta setmana ,pero amb les vacances...ja veurem.De totes formes no s'ha oblidat el tema i esta en marxa, tingueu per segur que la sorpresa la tindreu al setembre.

Anónimo dijo...

Esteeemmmm a l'octuubreeee.....jejejee