recuerdos de la E.G.B

Corria el año 76,cuando el colegio nacional Perez-Sala abria sus puertas en la Avd.Montevideo 40,convirtiendose en el principal centro escolar de Vilassar de Mar. Algunos de nosotros lo inauguramos ,otros entrasteis mas tarde,algunos no nos acompañaron en esa etapa de E.G.B por repetir algún curso y bastantes se nos añadieron curso a curso viniendo de otros lugares... Este blog es para todos nosotros ,para la promo del 82,que dejabamos el centro ese mismo verano en que se jugaba el mundial del naranjito ,España 82...para ese gpo de gente que este pasado año debiamos celebrar que habian pasado 25 años de nuestra despedida y no pudo ser y que la mayoria de nosotros este año celebraremos que pasamosa a ser...QUARENTONES...va por vosotros.

martes, 1 de julio de 2008

llistat d'assistencia al sopar -trovada de la promo82

Be com veieu, hem cambiat el llistat de confirmacions d'assistencia per el definitiu llistat d'assistencies a la trovada, i queda així:

1. Eloi Gaspar
2. Angel Lemos
3. Ricardo Mena
4. Isolina Freitas
5. Martina Negrete
6. Amadeo diGiacomo
7. Carlos Balsalobre
8. Tresa Sobrerroca
9. Belen Sanchez
10. Jordi Itxart
11. Montse Galocha
12. Montse Rabassa
13. Enric Gomez
14. Jaume Borotau
15. Bea Paltrinieri
16. Alina Choy.
17. Jorge Garcia
18. Toni Loire
19. Juan Toledo
20. Nuri Cantariño
21. Monica Guiriguet
22. Jordi Prat
23. Jordi Viñes
24. Albert Matallana
25. Salvador Marimon
26. Xavier LLansana
27. J.C.Laserna
28. Jordi Agulló
29. Jaume Brugat
30. Miquel Nin
31. Albert Serra
32. Maite Viñals
33. J.M. Guillen
34. Ana Mª Serra
35. Alfonso Jaramillo
36. Mariel .
37. Jordi Tomas
38. Javier Caparros

16 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola. Sóc l'Eloi. De les persones a les quals vaig rebre l'encàrrec d'avisar, només en Jordi Tomàs m'ha donat la confirmació verbal de que vindrà.
D'altre banda, vaig veure per motius de feina a en Jorge Castejón i a la Yolanda Luceño, als quals els hi vaig passar l'adreça del blog per que s'ho miressin. No han donat cap resposta.

Anónimo dijo...

Segueixen arrivantme avisos de que hiha algun company que no apareix en el llistat,la veritat es que no se si es culpa meva o del llistat de l'escola (no trovo la llista)...pero estoy en ello...
El cas es que ens hem deixat oblidat al Jordi Agulló(ho sento)

Anónimo dijo...

Per cert hem comenta el nostre amic i tresorer Jaume , que si algú li es molt complicat passar pel banc per fer l'ingres i li es mes comode passar per la botiga Can Borotau i deixar els diners , ell ja farà la gestio...t'ho agraim per endevant.

Anónimo dijo...

He creado un monstruo...jajajaja

Anónimo dijo...

Be no em fare pregar vindre

Anónimo dijo...

Podeu estar segurs que perdilluns ja hem arribat a la trentena , anim els indecissos .

Anónimo dijo...

El que ha fet l'ingres en el banc sense donar el nom que m'ho faci saber i de totes formes el dia del sopar porti el resguard,cap problema.

Anónimo dijo...

Enric. El de l'ingrés en el Banc sóc jo. L'Eloi Gaspar.
Es que només he pagat jo???

Anónimo dijo...

Eloi, tu tens informacio privilegiada, pero no la tens tota.
Ja t´ho explicare i ho entendras.
Penso que tu no ets el del pagament anonim si es que no has fet dos pagaments.

El secretari

Anónimo dijo...

Ara entenc aixó de l'informació privilegiada. Hi ha una mà negre que modifica els comptes ....

Anónimo dijo...

Be jo amb vaig entrar pel l'Agust i amb va dir que no sabia que fer i tenia ganes i no el veig apuntat si veu aquest missatge que vingui.

Anónimo dijo...

Dons anim August que encara ets a temps, ens agradara veuret.

Anónimo dijo...

Amb les preses m'he deixat la u de August. je, je ho sento!

Anónimo dijo...

August;

Don't "Let it Be ", "Because" , "Across the universe",we can be "Together"

Anónimo dijo...

Ostres l'Alfonso Jaramillo!!!!, això si que és un luxe!!!!!

M'al.legro que algú l'hagi pogut contactar perque realment crec es és algú per tenir en compte.
El darrer cop que el vaig veure (mmmmmmmmmm........).... fa ja uns quans anys, estava dissenyant programes de jocs per a màquines...

Estic impacient per veure'l.

Monica

Anónimo dijo...

Bé, publico el meu mail per a qui em vulgui conactar.

malabastrog@hotmail.com

és dificil trobar-me, però em podeu enviar missatges. Prometo respondre.

Una abraçada

Monica