recuerdos de la E.G.B

Corria el año 76,cuando el colegio nacional Perez-Sala abria sus puertas en la Avd.Montevideo 40,convirtiendose en el principal centro escolar de Vilassar de Mar. Algunos de nosotros lo inauguramos ,otros entrasteis mas tarde,algunos no nos acompañaron en esa etapa de E.G.B por repetir algún curso y bastantes se nos añadieron curso a curso viniendo de otros lugares... Este blog es para todos nosotros ,para la promo del 82,que dejabamos el centro ese mismo verano en que se jugaba el mundial del naranjito ,España 82...para ese gpo de gente que este pasado año debiamos celebrar que habian pasado 25 años de nuestra despedida y no pudo ser y que la mayoria de nosotros este año celebraremos que pasamosa a ser...QUARENTONES...va por vosotros.

lunes, 14 de julio de 2008

Cronica d'una gran festa

Corrien les 19h. del dia assenyalat i m'adreçaba al primer punt de trovada,les prediccions meteorologiques no eren gens tranquilitzadores, tot feia pensar que cauria aigüa, pero hem ressistia a creueru..no pot ser que estem 2 anys preparant la festa , aquest sigui un any d'extrema sequera,triem un restaurant on l'acces es pel caval d'una riera i practicament a l'aire lliure i...PLOGUI.
I com diu la llei de Murphi,quan mes necessites el sol, aigüa ..i qina manera de caure aigüa.

Enfin , que varem anar arrivant a la porta de l'escola ,sota la pluja , i alli ,les primeres trovades,la majoria s'havien de presentar dons davant semblaven tenir autentics desconeguts..tu qui ets , no m'enrecordo, ahhh sembla que si recordo..be , tota que en varem juntar uns 18 o 19 companys sota la pluja i en ser les 20h. vem posar cami a la hipica.
Un cop al restaurant mes i mes companys i mes i mes aigua, fins al punt de tenir que fer un trasllat de menjador descobert a menjador cobert i aixo si que va ser una bona decissió, varem estar calentets , no ens varem enterar de la tronada i la festa va seguir com teniem previst.
En total vem rondar els 40 assistents, varem menjar i beure(alguns van beure mes que menjar), li varem cantar l'aniversari feliç a l'Alfonso Jaramillo, varem tenir un fantastc pastis i vem poder xerrar hores i hores amb uns i altres com si fes 2 anys que no ens haviem vist...i tot aixéó es va allargar fins les 3 de la matinada, moment que deiavem el restaurant i els mes valesns van fer cap a la zona d'oci del she...no se mes perque jo no vaig ser...En definitiva una gran nit per a recordar.

11 comentarios:

Anónimo dijo...

Je, je jo vaig anar però veient tota aquella gentada i que ens varem separar vaig decidir marxar (ja no es el que era, hem falta fondo per sortir). Y crec que la festa era a l'hípica, jo ho vaig passat molt be i ja tenia prou.

Jo soc un d'els que vaig menjar i beura molt i el dia següent els meus fill a les 8:30, si, si a les 8:30 amb van llevar i també tenia sarau a casa (ja pode-ho imaginar el meu cap).

Be m'hages agradat acomiadar-me de tots aquells que feia temps que no es veiem, però com que ens tornarem a veure ja ens acomiadarem.

Anónimo dijo...

Hola, em va fer molta il.lusió veure-us a tots però em va saber molt de greu no reconèixer a alguns,espero que no m´ho tingueu en compte i us asseguro que d´aquí a quatre anys us reconeixeré a tots.
Petonets a tots i fins aviat.

Anónimo dijo...

L´anónimo de dalt sóc jo la Bea en sé tant que no entenc con no s´ha gravat el nom. FINS AVIAT

Anónimo dijo...

Hola nois/noies:

Desde Torredembarra vull agraït a l'organització tots els detalls pels que vàreu treballar tant.

Gràcies Enric, perque ets un senyor amb totes les lletres !!!,,, per la teva preocupació perque estiguéssim tots a gust....vas tenir una atenció molt generosa i personalement et donc les gràcies. Vaig menjar bé i m'ho vaig passar PIPA !!!!! gràcies perque per a mi, aquest esforç, va representar una vetllada sobrasalient respecte a tot.
Amb la Bea, tot queda a casa (jejejejejeje)... ella ja sap quan l'estimo i que valoro molt també el seu esforç, dedicació i preocupació perque tot sortís tan bé.
Jaume, gràcies a tu també perque sense el control que has fet, possiblement hagués sigut més complicat saber, que venia i qui no....
Espero veure-us o llegir-vos per a qui ben aviat a tots.

Un petonàs pels tres,

Monica

Anónimo dijo...

L'esforç ha valgut la pena...de totes maneres hem de dir-vos que encara os tenim preparada la ultima sorpresa ..espereu un dies i sabreu si ha estat posible de realitzar,paciencia.

Anónimo dijo...

Ahhhhhhhh!!!! Quins nervis....

Nuri

Anónimo dijo...

Enric, Enric....!!!!! que vols que les dones de la promo no dormim durant uns dies pensant més del compte????? aiaiaiai.....!!!!!
Demanes massaaaa

Monica

Anónimo dijo...

paciencia , m'he de reunir amb la organització i deliberar.

Anónimo dijo...

Us heu reunit ja???.... o serà una sorpresa pel 2012????....

Anónimo dijo...

Si, ja ens hem reunit. La sorpresa esta en marxa... (que sera,sera ?)

Anónimo dijo...

wharever will be, will be..... (així segueix la cançó)