recuerdos de la E.G.B

Corria el año 76,cuando el colegio nacional Perez-Sala abria sus puertas en la Avd.Montevideo 40,convirtiendose en el principal centro escolar de Vilassar de Mar. Algunos de nosotros lo inauguramos ,otros entrasteis mas tarde,algunos no nos acompañaron en esa etapa de E.G.B por repetir algún curso y bastantes se nos añadieron curso a curso viniendo de otros lugares... Este blog es para todos nosotros ,para la promo del 82,que dejabamos el centro ese mismo verano en que se jugaba el mundial del naranjito ,España 82...para ese gpo de gente que este pasado año debiamos celebrar que habian pasado 25 años de nuestra despedida y no pudo ser y que la mayoria de nosotros este año celebraremos que pasamosa a ser...QUARENTONES...va por vosotros.

viernes, 24 de octubre de 2008

UNA BOMBA......EN MINIATURA.


Be companys,gracies a la aportacio fotografica de la Martina, aqui teniu una nova bomba...i a veure si sou capassos d'endivinar qui son els nens de la foto...al.lucinareu.
Podeu anar escrivin els noms, a veure si els treiem tots.

87 comentarios:

Anónimo dijo...

Ostia que fort!! Estic al.lucinant, som nosaltres i el profe es deia Antonio, i era un tros de pà. Això deuria ser a 2n EGB?

Anónimo dijo...

reconec a: Jordi Prar, Ramón Tudó, César, Matallana, Jordi Viñas, Miquel Nin, Reig, Anna Serra, Jordi Serra, Montse Rabassa, Maite Viñals, María Mercedes, Inés, Jorodi Tomás, Mena

Anónimo dijo...

Més més... en Simó, en Llansana i em sembla que l'altre es diu Rodriguez?, Ah i en Marimón.

Anónimo dijo...

El profesor Antonio era bo, però tenia una mania d'estirar de les patilles i del pel del clatell, ufff!! encara ho recordo.

Anónimo dijo...

Toni Torallas, Toledo, Jordi Serra, Miquel Pamias ehhh!! que son tots el de l'altre clase, ja, ja sembla Segon B

Maria dijo...

Una pasada la foto!!
No me acuerdo de este profe...¿?
2º de EGB, que fuerte!!
La guardo en mi pc y la pondré como fondo de escritorio, jeje...

Anónimo dijo...

Que fort !!!acabo de flipar un bon rato !!! jo crec que feiem quart o tercer, perque el cole es veu molt nou... jo no me'n recordo de que ens féssim aquesta foto... crec que també hi sóc però no estic segura de si sóc jo... al que si que he recordat és al Simó... ara si!!! La Maite Vinñals, el Mena, la Maria, l'Ana Serra, el Tomás, ,,,, jajajjaaja quina risa!!!

Anónimo dijo...

Esta molt be tots els que heu dit ..pero us deixeu la que m'ha donat la foto...LA MARTINA.
de vermell amb falda de cuadros vermella.

Anónimo dijo...

en JOAN REIG,en DANI "BOCAS",els germans LLANSANA...i sigue i sigue.

Anónimo dijo...

JOSE LUIS RODRIGUEZ PERAL LOPEZ DE MOTA "CATALAN"

Maria dijo...

http://mercedeslopezmaria.blogspot.com/

Ey!! me he tomado la libertad de incluirla en mi blog. Se admiten objecciones...
Pero me faltan muchos nombres, sí, los hermanos Llansana, como son sus nombres? y Toledo es el niño que hay sentado a la derecha de Mena? y dónde está Jordi Viñals? y el niño que hay sentado al lado de Salvador Marimón, me suena muchísimo...jo que rabia que las neuronas no den pa más!!

Un beso a todos

Anónimo dijo...

Pilar i Xavier Llansana...jordi Viñes no Viñals,es el que esta junto a Anton ramón Perez Toralla ,segunda fila justo sobre Maite.
Toledo si es el que dices y junto a Marimon es Jordi Tomas.

Anónimo dijo...

Jordi agullo...em fas dubtar sobre si es segón b, ja que crec que l'escola Perez-Sala d'on es feta la foto , va ser inaugurada en començar nosaltres tercer...cosa que no puc assegurar.

Anónimo dijo...

Enric, fixat que tots els seus cognoms son dels últims de el abecedari, per això dedueixo que son els de l'altre classe.

Anónimo dijo...

Si ,si , el que et deia es que no podia ser segon perque no s'havia inaugurat el perez-sala,que podia ser tercer.

Anónimo dijo...

Si tens raó estava confós, això es 3º, i el director era en Rus, d'això si ho recordo

Anónimo dijo...

La que està al costat de la Martina crec que sóc jo !!! tot i que no vaig anar mai amb aquest profe... si no sóc jo digue-ho, perque no estic segura... i si era tercer,... també està el César, la Inés, el Toni (no me'n recordo del cognom).

Anónimo dijo...

hola,ya
esta bien si no es por enric nadie me nonbra con lo guapa ke estoi con la falda escocesa ,me parece ke ibamos a 4º,Merçe muy bien kasi todos tambien estan el Torres y Paqui Tizado,el ke esta al lado del Mena es un tal Marcos pero no recuerdo su apellido.seguiremos recordando.

Anónimo dijo...

Està super guapa aquesta foto, jo també en reconec un piló però ja els heu dit tots i el profe no el recordo gens...

Anónimo dijo...

Marcos Gazner (no se si esta escrit be) i això es 3ª, a 4ª estava el professor Gonzales i la Ana Mº Valle (la profe que feia punta a les cigarretes, ja ,ja) increïble, qui diria que abans es fumava a classe.

Anónimo dijo...

Hola Martina!! Ya no me acordaba de Marcos Serra... ni de Francisca Tizado.
Algú sap qui és la nena que hi ha a la fila del mig la última a la dreta de la foto?

Anónimo dijo...

Hola Mònica,
Juraria que està al costat de la Martina és la Montse Rabassa

Anónimo dijo...

ese profe es el señor Primitivo??

Anónimo dijo...

Enric!!! no te reconozco!!!!!¿quien eres?
Dónde está Borotau??? dímelo!!!

Anónimo dijo...

mr furia este profe se llama Antonio estas un poco obsesionado con Primitivo x favor ke alguien lo localize para este muchacho,Monica las ke estan a mi lado son Montse Rabassa y Mayte Viñals

Anónimo dijo...

No salimos ni jaume ni yo porque esta clase es el "B" y nosotros estabamos en el "A"

Anónimo dijo...

El d'adalt a la dreyta amb xupa negre es l'Oscar Puig si no m'equivoco, abaix amb ulleres de vermell La Ines Pirt......al final els treurem tots.

sergio dijo...

El millor, el nom de la foto:
CUENTAME
el que qui li hagi posat l'ha clavat!!!!

Maria dijo...

Hola a todos!!
El niñi que hay a la izq. de Ricard Mena, es Toledo o Marcos Serra???

Gracias

Anónimo dijo...

es Marcos Serra ,alguien sabe kien es el ke esta al kado del mikel Nin con jersei azul a la izquierda ?

Anónimo dijo...

Marc Gardner no hi és a la foto. També està en Joan Reich.. la nena de la dreta de tot ni idea de qui és...i el que està a la dreta (mirant la foto) del Mena., crec que és el MOya... pot ser??el marc no ho és segur!!

Anónimo dijo...

La de dalt sóc jo

Anónimo dijo...

L'albert Matallana també hi és !!

Anónimo dijo...

He dit !!!Albert Matallana... avui estic una mica patosa amb l'ordena

Maria dijo...

Uy que lio, a ver, Mónica, entonces tú eres la que hay a la izq. de Mercé Riera?

Me faltan:
-La niña que hay entre Paquita Tizado e Inés Pirt, vestida con rebeca blanca y falda escocesa.
-Al final de la fila, la niña que hay al lado de Miquel Pamies y Pilar Llansana.
-La niña que hay entre Jordi Viñes y Miquel Nin.
-El niño que hay arriba del todo a la izq, el primero, con sueter azul, sobre Antón Pérez.
- El niño que está detrás de Reig.
- El niño que hay a la izq. de Salvador Marimón.

Y con esto, creo que ya los tendremos a todos localizados.

Un abrazo a todos.

Anónimo dijo...

Al lado d'em Nin es un niño creo y no una niña ...i monica crec que tu no estas primer perque no et vec i segon perque per cognoms aquesta classe te els ultims del abcedari, crec que deu rondar per la M cap al final.

Anónimo dijo...

Monica el niño ke hay al lado del Mena es el Marcos Serra ,Maria estoy como tu ,no recuerdo nlos nombres de los demas

Anónimo dijo...

Ja deia jo que no em reconeixiiiiaaa... de totes maneres, els meus fills si que ho van fer !! jajajajaj,,,,,és com entrar a la dimensió desconegudaaaa

Anónimo dijo...

Se m'ha ences la llum i crec que podem saber una nova companya que es a la foto...primer passare dema a parlar amb ella i li preguntare ,pero segur que es una de les que falta.

Anónimo dijo...

Algú em pot dir qui és la nena que hi ha davant d'en Reig? I la nenea que hi ha a la fila del mig a la dreta de la foto?
Crec que deixaré d'entrar. Faig preguntes i preguntes i ningú respòn.
Que us ho passeu bé. Adeu

Anónimo dijo...

hola , una pregunta Jorge Castejon sale en la foto????

Anónimo dijo...

Castejon no sale porque de estar estaria en la clase A i la foto es del B.....Mercé no t'enfadis no et contesta ningú perque tots estem igual que tu hi ha 4 o 5 nens que no els identifiquem, les nenens que dius i 2 o 3 de la fila de dalt a l'esquerra.

Anónimo dijo...

Per ser concrets son 6 els que falten per identificar.

Anónimo dijo...

Crec que la nena de la fila del mig al fianl de tot és Mª Carmen Rodriguez.
La que hi ha davant d'en Reig no serà la Esther Solana?

Anónimo dijo...

No no, estic fatal...la Raquel Solana és la que sembla un nen a l'esquerra de la foto al costat d'en Marimón

Anónimo dijo...

A dalt de tot a l'esquerra, el segon és en Torres, el del costat és l'Hugo(abans m´he equivocat). Ja paro, m'estic estrujant la molleraaaaaaaaaa.

Anónimo dijo...

Sembla que la Mercé ens acabara treien el llistat , menys mal jo nop reconec mes...de totes maneres no recordo a la Raquel em sona mes esther solana,d'aquest Hugo ni idea i en Torres si que ha de ser el que dius....Jo la que crec que hauria de ser a la foto pero no se si era a cole en aquesta epoca es la Montse Pujol"La Fiti",pel cognom ha de ser en la foto.

Anónimo dijo...

Seria collonut trovar la mateixa foto ,pero de la clase A...mision imposible.

Anónimo dijo...

Em semblava que ja ho havia dit, estic fatal!! La Montse Pujol "FITI" que els seus pares tenien l'estanc del c. Sant Josep, és la nena que hi ha entre en Miquel Nin i en Jordi Viñes. La Raquel Solana i la Esther eren dues germanes, la Esther, que era més gran, va repetir i crec que va acabar amb nosaltres, o algo així.
Ara recordo!! No es deia Hugo el d'abans, era en Manuel Ubach.

Anónimo dijo...

Tindré premi si els endevino tots?
Crec que el nen de darrera l'Anna Serra és en Daniel Sánchez Reyes

Anónimo dijo...

Tindré premi si els endevino tots?
Crec que el nen de darrera l'Anna Serra és en Daniel Sánchez Reyes

Anónimo dijo...

Quina memoria que teniu tots plegats, jo no recordo ni a la meitat, felicitats a tots!!!

Anónimo dijo...

voleu dir que entre en viñes i en nin es una nena?

Anónimo dijo...

Si. Es la Montse Pujol "fiti"

Anónimo dijo...

Maria ,toma nota , confirman que es la Montse ...una mas que tenemos.

Anónimo dijo...

yo no estooy tan segura ke sea la "fiti" eske si es ella ha cambiado mucho

Anónimo dijo...

Martina, todos hemos cambiado mucho

Anónimo dijo...

SI ,SI la Mercé te raó li miro la cara i si que es ella...bon ull.

Anónimo dijo...

Merce
la verdad eske tienes razon todos hemos cambiado pero guardamos rasgqs de la niñez

Anónimo dijo...

Merce
la verdad eske tienes razon todos hemos cambiado pero guardamos rasgqs de la niñez

Maria dijo...

Bueno, que bien que tengamos otra, ya solo nos faltan 5 por idetificar.
La verdad es que tenía mis dudas, pero he ido haciendo zooms y como vi a Montse Pujol el verano pasado, pues al final casi estoy convencida que es ella.

Anónimo dijo...

Acabo de parlar amb la Montse i diu que fins a cinque va anar a les monges ,es a dir que si es ella la foto es de cinque,com no te ordenador m'ha demanat imprimeixi la foto i se la porti...ja us dire el resultat.

Anónimo dijo...

Maria, con la de nombres nuevos no te pueden quedar tantos por adivinar,tenemos al Torres i a la Montse,tambien a Raquel Solana...animo que se acaba.

Anónimo dijo...

La que se segur que tindria d'estar a la foto i no surt es la Teresa Sobrerroca ,ja que va inaugurar l'escola i anava a aquesta classe.....On era la Tresa el dia de la foto????????

Anónimo dijo...

La Raquel Solana és la que surt a la foto... és veritat.... Mercè,,, tens ja t'has enganxat al síndrome del blog??? jajajaja... un petò !!

Anónimo dijo...

Hola Monica, el que passa que tinc més estona per mirar-lo i la intriga i ganes de poder endevinar totes les cares, pot amb mi.
Segueixo insistint que en tenim més de noms: en Manuel Ubach i en Daniel Sánchez Reyes. Els recordo perfectament. María toma nota!!
Quants en falten?

Anónimo dijo...

Mercé ,aquest ultims ja els tenim anotats del principi, els que falten son si no m'equivoco son..de blanc redera d'en Reig,el primer de dalt a l'esquerra amb sueter blau....redera d'en Mena amb jersei blanc...al costat d'en Pamies a la dreta del tot.
Jo crec que son els darrers....i el profe es clar, he preguntat a la escola i ningú el recorda.

Anónimo dijo...

Hola. He vist la foto i ràpidament la he imprès i l'he ensenyat a la familía, a la dona i ala meva filla els ha fet molta gràcia. Crec que la persona que es troba a la dreta de'en Miquel Pàmies era una nena que es deia Lucía i que va marxar abanms d'acabar l'EGB.
Jordi Prat

Anónimo dijo...

Enric, el profe es deia Antonio... això és segur..., perque me'n recordo d'ell...

Respecte al Primi, jo anys enrrere vaig probar de localitzar-lo a través del google, però sempre ha sigut impossible trobar cap referència. Ho dic perque el furia es calmi o bé per motivar-lo a que m'ajudi a trobar algun rastre d'aquest home.
Us enrecordeu quan feiem 8è??.. Ve nevar i ens va portar a tota la classe a jugar amb la neu perque deia que era algo anormal que nevés a peu de platja???... les demés classes ens miràven per les finestres mestre nosaltres jugàvem amb la neu !!!... o potser era 7è???... què més dona, va ser fantàstic gaudir de forma única de la neu!!!... (ell era el primer que provocava les batalles de boles...) us enrecordeu???

Anónimo dijo...

Dos coses ,en primer lloc Jordi ...La Lucia descartat ,si et dones unes passades pel blog veuràs que la tenim afegida i colabora amb nosaltres, es mes crec que va entrar a sisé i va marxar a vuité ,,o algo semblant,de totes maneres ja ens confirmarà el tema.
La segona, gracies per confirmar el que ja deia algún company...que aquest home es deia Antonio, a l'escola no el recorden.

Anónimo dijo...

I ara una informació que crec que encara no us la havia dit en aquest blog...be,no se si sabeu que m'agrada molt viatjar en moto i recorre el territori nacional de punta a punta ,dons bé ,en un d'aquest viatjes fa un temps vaig anar a petar en el poble del Sr.Primitivo,poble on ell havia exercit de capella i on resideix encara la seva familia ,a ell no el vaig localitzar.
Curiosament aquest poble es el mateix en que ba neixer en FELIX RODRIGUEZ DE LA FUENTE, aquest ultim enterrat en aquest lloc encara que la seva dona va fer portar el cos a Frannça.
Be el que us deia , aquest poble es diu POZA DE LA SAL i està en Burgos.

Anónimo dijo...

Perque no se si sabieu que en Primitivo era capella, ?

Anónimo dijo...

El mestre de la foto no el recordo. Però si està feta al Pérez Sala podria haver-se fet a partir de 3r d'EGB, ja que si mal no recordo vàrem fer el 1r i el 2n a l'edifici de la Suissa. Aper cert tens raó Enric, aquella noia podia ser la Lucia, però crec que si una tal Yolanda Luceño que està a la llista. Es possible?

Jordi Prat

Anónimo dijo...

Jo us puc assegurar que el profe era l'Antonio. Només va estar a l'escola dos o tres anys. I era genial. Amb mi personalment es va portar molt bé.
Ara si que flipo Enric. En Primitivo capellà?

Anónimo dijo...

Jo us puc assegurar que el profe era l'Antonio. Només va estar a l'escola dos o tres anys. I era genial. Amb mi personalment es va portar molt bé.
Ara si que flipo Enric. En Primitivo capellà?

Anónimo dijo...

Enric tu ke estas en el perez sala no podrias pedir el listado de alumnos de 4º xk casi estoy segura ke ese era el curso de la foto ,tresa estas perdida dinos algo

Anónimo dijo...

Hola a tothom !!... Enric jo si que me'n recordo que havia sigut capellà... és més, quan vaig començar 2 bup, anava a veure'l perque m'ajudés amb el llatí.. jajaja.... a classe ens explicava batalletes seves, com quan era nen durant la post guerra, que el van voler detindre al tren i que li van estar a punt de confiscar (els guardia civils) una cistella amb xoriços.. o quan ens explicava que no tenia televisió a casa seva.... però jo pensava que era vasc... de la provincia de Viscaia... el de Burgos era el Chusman (Jesús)... ell explicava
sempre coses del pais vasc....
Ara m'he quedat despitada... ho hauria jurat !! és més, quan he probat de buscar-lo, sempre ha sigut per allí. L'últim que jo recordava era que se'n havia anat a Avilés (Asturies)...

Anónimo dijo...

Foto del maestro o cura Primitivo YAAAAAAA!!!!!!!!

Anónimo dijo...

I l'Oscar Puig? hi és a la foto? Jo no el sé veure. Deuria estar amb la Teresa Sobreroca. Je Je...

Anónimo dijo...

Mercé, jo crec que l'Oscar es el de dalt a la dreta ,amb xupa negra i flequillo.

Anónimo dijo...

Jordi, jo no recordo a la Yolanda Luceño, pero en Jaume Borotau si , a veure si ell la reconeix, també crec que aquesta noia es clienta de la entitat bancaria que dirigeix l'Eloi Gaspar, també el podem consultar a ell i crec que tu tens contacte amb l'eloi.

Anónimo dijo...

Penso que la Yolanda va venir per a fer 8ª curs. Si es aixi no pot ser ella.

Anónimo dijo...

me parece ke tienes razon Enric Oscar es el de la xupa negra

Anónimo dijo...

Si la Yolanda Luceño va venir al final!!

Anónimo dijo...

A mi tambè m'agradaria saber on eraaaa, soc la Teresa, he vuelto.
El Perez Sala es va inagurar quan vam començar 3er,no se quin any és la foto, jo deuria estar malalta o passant de tot.. però amb el Oscar segur que no....
petonets a tots

Anónimo dijo...

Doncs teniu raor. L'Oscar Puig es el primer per la dreta, a dalt de tot. Salutacions

Anónimo dijo...

Hola ALfred !!!!.... ben vingut al blog !!! i torna.. sobretot !!

Monica